Zakelijk advies
Je interieur is het visitekaartje van je bedrijf en dient een fijne basis te zijn voor medewerkers. Er is de laatste jaren veel veranderd op het gebied van kantoorinrichting en samenwerken. Open ruimtes met een flexibele en creatieve indeling kan samenwerking en productiviteit stimuleren. Kan jouw kantooromgeving na jaren een update gebruiken of heb een nieuwe ruimte die ingedeeld en ingericht dient te worden? Wij bieden een interieuradvies passend bij jouw onderneming en bedrijfsvisie. Met onze retail- en communicatieachtergrond hebben wij de kennis in huis om de missie van je bedrijf te vertalen naar een treffend interieurconcept.
Waar bestaat ons zakelijk interieuradvies uit?
Meestal beginnen we met het (opnieuw) indelen van de ruimte. Denk aan een goede mix van werkplekken, samenwerk- en vergaderopstellingen en eventuele ontspan en creatieve ruimtes. De ruimte(s) dienen uiteraard voorzien te worden van een goede basis op de muren en de vloer, wij adviseren graag over passende materialen.
We kunnen tevens een meubelplan opstellen en hierbij kunnen we prima een combinatie maken van bestaand en nieuw meubilair. Ook kijken wij graag naar goede verlichting en kan een verlichtingsplan onderdeel zijn van het interieurconcept.
Onze werkwijze
We starten met een persoonlijk gesprek waarin alle wensen en behoeftes op tafel komen. Vervolgens maken wij een voorstel voor het interieuradvies met een bijbehorende offerte. Als we de samenwerking aangaan, werken we een interieurconcept uit per ruimte. Wij zijn van de beknopte plannen en een praktische en hands-on manier van samenwerken. Korte lijnen en duidelijke afspraken.
Kosten zakelijk interieuradvies
De kosten van een zakelijk interieuradvies zijn afhankelijk van de omvang van de opdracht. We maken graag een passend voorstel voor je. Neem voor meer informatie en toelichting vrijblijvend contact met ons op.
Zakelijke projecten
Vrijblijvend contact
We nemen graag contact met je op om je vraagstuk te bespreken en onze werkwijze toe te lichten: